Uczeń jest w stanie przeczytać teksty złożone logicznie/abstrakcyjne na różne tematy, takie jak: noty od edytora czy eseje i zrozumieć zarówno ich treść, jak i strukturę. Jest w stanie przeczytać skomplikowane teksty na różne tematy i zrozumieć zarówno narrację, jak i intencje autora.
[/column]
[column layout=”two”]
Pisanie
Uczeń rozumie materiały ustne, takie jak złożona rozmowa, wiadomości, wykłady – mówione z naturalną prędkością i zaprezentowane w różnych sytuacjach. Jest w stanie zrozumieć szczegóły zaprezentowanych materiałów, takie jak relacje między ludźmi, logiczną strukturę tekstu oraz jego główne zagadnienia. [/column]
[/columns]
[/pane]
[pane title=”N2″ icon=”icon-ok”]
[columns]
[column layout=”two”] Czytanie
Uczeń jest w stanie przeczytać jasno napisane teksty na różne tematy, takie jak artykuły w gazetach i czasopismach czy proste eseje, oraz zrozumieć ich treść. Jest w stanie przeczytać tekst na ogólny temat, nadążyć za narracją i zrozumieć intencje autora.
[/column]
[column layout=”two”]
Pisanie
Uczeń jest w stanie zrozumieć materiały ustne, takie jak rozmowy czy wiadomości, mówione z prawie naturalną prędkością, zaprezentowane w różnych sytuacjach. Jest w stanie zrozumieć kluczowe pojęcia oraz relacje ludzi włączonych w rozmowę. [/column]
[/columns]
[/pane]
[pane title=”N3″ icon=”icon-ok”]
[columns]
[column layout=”two”] Czytanie
Uczeń rozumie pisane materiały na specyficzne tematy dotyczące codziennego życia. Potrafi zrozumieć przekazy skrócone, takie jak np. nagłówki gazet. Jest w stanie przeczytać trudniejsze teksty napotykane w życiu codziennym i zrozumieć ich główne zagadnienia pod warunkiem, że zostanie wyposażony w alternatywne wyrażenia, które go w tym wspomogą.
[/column]
[column layout=”two”]
Pisanie
Uczeń jest w stanie na bieżąco rozumieć konwersację w prawie naturalnej szybkości oraz relacje między ludźmi, którzy rozmawiają. [/column]
[/columns]
[/pane]
[pane title=”N4″ icon=”icon-ok”]
[columns]
[column layout=”two”] Czytanie
Uczeń potrafi zrozumieć dłuższe wypowiedzi na codzienne tematy z użyciem podstawowego słownictwa i znaków.
[/column]
[column layout=”two”]
Pisanie
Uczeń jest w stanie zrozumieć konwersacje na codzienne tematy pod warunkiem, że są prowadzone wolno. [/column]
[/columns]
[/pane]
[pane title=”N5″ icon=”icon-ok”]
[columns]
[column layout=”two”] Czytanie
Uczeń potrafi przeczytać i zrozumieć typowe wyrażenia oraz zdania zapisane hiraganą, katakaną oraz podstawowymi znakami.
[/column]
[column layout=”two”]
Pisanie
Uczeńpotrafi zrozumieć rozmowę na tematy z codziennego życia oraz na temat szkoły, jest w stanie wyłowić kluczowe informacje z krótkich, wolnych rozmów. [/column]
[/columns]
[/pane]
[/accordion]
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie komunikacji bezpośredniej (mówienie). Umówimy Cię na spotkanie z naszym metodykiem, który w trakcie kilkuminutowej rozmowy oceni tę sprawność językową.
Podczas spotkania z metodykiem, pomożemy Ci też dobrać odpowiedni profil kursu wpisujący się w Twoje aktualne potrzeby i oczekiwania (język dnia codziennego, biznesu, specjalistyczny, przygotowanie do międzynarodowych egzaminów językowych i matury, konwersacje, etc.) oraz uzgodnimy najdogodniejszą dla Ciebie formułę nauki języka (lekcje indywidualne, zajęcia w małych grupach kursowych).